Home sweet home

Jag är hemma igen, efter 145 mil, 5 kundbesök och 3 dagar.

Skönt som alltid att komma hem, har slappat dom timmar jag har varit hemma.
Hunnit bli illeterad på TV3 som visar repriser på bästa sändningstid på en onsdag.

Nu är det snart dags för att sova lite men innan det ska jag hoppa in i en skön dusch.

Kollade på Uppdrag gransking på SVT idag. Handlade om Fly me konkursen, Ett riktigt bra inslag om hur lätt det är att fuska i sverige. Man att kalla en man som gått in med över ½ miljon och köp aktier för småsparare tycker jag är FEL.
En småsparare har inte en ½ miljon att spekulera i aktier med.
Eller finns det någon definition av en småsparare?

Imorgon blir det däcksbyte på morgonen och sen till kontoret för att städa pp lite som lagt sig på hög denna veckan.

Nu ska jag tillbaka till min favorit i TV soffan, Discovery!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0