fotbolls nederlag

Trolig muskelbristning/sträckning i framsida lår....
Båda framsida lår.

Kände detta i söndags efter matchen men har inte brytt mig så mycket. kännt av det i veckan men trott det var lite träningsvärk.

Träning idag och för att utrycka det milt, inte sugen alls i detta väder!
Men dit kom jag och tyckte det kändes kul som vanligt.

springa lite som uppvärmining och sen stå och leka och skjuta på MV.
Kände av hänger lår mest, så andvände vänstern mestadels. trodde det skulle släppa med mer värme i benen.

Men inte så. Så fort jag skulle ta i i löpningarna så gjorde det så förbannat ont!

Fick säga nej till matchen imorgon, Blir att gå ut och äta mat med mamma coh fira hennes födelsedag istället (hon fyllde i tisdags)

Nu överdriver jag med linement och ska fortsätta med det, och hoppas på att träna på tisdag, lungt och utan att det ska gå upp. kanske bara springer utan att gå 100.

Helgen som kommer är det gnestadagen, och för oss gnestabor är det en höjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0