Back in sörmland

Skönt att vara hemma,
Kom just hem efter en lång dag i husbilen, blev både sightsing och GeKås i Ullared

Kan summera helgen fort!

Jävligt lyckad.

Bilder och lite mer skrivande kommer senare, nu ska jag bara hoppa in i duschen, Campingliv i all ära, men en dusch hade nog varit bra att prova med.  Har fortfarande sand i håret efter landskampen i volleyboll mellan sverige och finland.
Sverige vann även fast finland hade 3 spelare mot 2 i det svenska laget.

Nu är det bara att jobba på fram tills onsdag morgon, då drar jag till linköping, och efter det åker jag upp till norrland och jobbar torsdag och fredag, sen blir jag kvar där över helgen.

Helgen efter det lutar det åt att jag åker till gotland för att hälsa på min underbara syster med familj, men då blir det med flyg. Det blir att åka till gotland och steka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0