Vad är problemet,

Just nu så har jag nog ont överallt,
Mina benhinnor gör ont, mitt vänsterknä gör ont,

Ändå så är jag nöjd, för denna tiden när träningen är i ganska bra fart brukar det vara värre,
snart är det en månad kvar till domarkursen och nu ska det sista fixas inför denna.

Så det jag gjort annorlunda iår är att träna mindre, fast under längre tid.
Började föra statestik på nyårsafton och sen dess har jag kört
Spela HockeyDöma hockeyLöpningStyrkaFotbollInlinesSpecialExtraTOTALA PASS
15,0033,0014,008,004,003,002,000,0079,00

Det blir 2,5 pass / vecka sen året började. Löpningen ligger dock efter min plan.
detta pga att jag bestämt mig för att inte köra löpningen när inte det känns bra!
Tror detta har gjort att jag inte varit utan löppass helt som jag blev tvingad till andra år.

tyvärr så strular jobbat till det fortfarande med att det helt enkelt inte blir tid över till träning alls vissa veckor vilket gör att snittet inte är helt som jag vill ha det.

Men känner mig bättre tränad än jag varit på länge. Och bättre ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0