Resa till dalarna

Skönt att jag börjat få lite att göra på jobbet, slippa sitta på kontoret.

Idag åkte jag till Falun, skulle fixa lite hos en kund där.
Och innan jag var klar så hade en anna kund ringt och dom hade stora problem.

Glad att ha att göra så åkte jag förbi tierp på vägen hem.
Gick kanon hos båda kunderna och jag var så glad för att jobba, så andra dagen i rad som jobbet har varit helt underbart!

Och dessutom blivit bokad framöver ganska mycket, verkar som det finns att göra nu februari ut.
Inte alla dagar men tillräckligt för att det ska kännas riktigt bra.

Morgondagen erbjuder möte på morgonen, gå igenom testprotikoll inför en kommande installation.
Sen en sväng till en kund och byta en maskin,

Och sen det viktigaste för dagen magnetröntgen på sophiahemmet i sthlm.
hoppas verkligen att dom kan hitta något fel med mitt knä, För det är inte bra.
Dock verkar det svara bra på träningen, inte så mycket värre än innan jag började.
Men känner fortfarande att något är fel.

Nu är det Dokumentär på Discovery om hur vi kan stoppa global warming.
Intersesant, sen blir det att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0