Hockeykväll

Träning idag, riktigt kul.
Och gick riktigt bra.

Saknar dock fortfarande kontition som behövs, men den är påväg tillbaka efter skadan.
Testade idag med knäskydd, fungerade över förväntan.
Trodde det skulle bli jobbigt att böja knät, men det känndes inget kontigt allt.
Ingen gång under 1,5 timmes hårt spel så gjorde det ont.

Dock lite stel såhär efter. Men det ska inte vara någon fara.

Nu laddar jag för att döma hockey på fredag. men innan det ska det tränas hockey igen på ondag.

Till nästa vecka så ska jag försökt tdra igång lite träning igen, löpning, pronenader och hockey (spela och döma)
siktar på att ligga på iaf 4 pass / vecka.

Men om jag känner något problem med knät, kommer jag avbryta igen.

Magnetröntgen på onsdag eftermiddag.

Nu är det nya tag för en ny arbetsvecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0