Fredag igen...

Jävligt konstig dag, jobbade som valigt, men känslan att det var fredag fanns inte.
Kändes mer som måndag.

När man sen kom hem blev det plocka med tvätt och laga mat. efter maten kom dödströttheten.
Helt slut och somnade en stund på soffan.

Sen har det inte blitt så mycket mera gjort idag coh det blir nog inte det heller.

allt känns segt och jag är oinspererad till att göra allt.

Aja, alla har vi dåliga dagar. Idag var det min tur.

Imorron ska jag på Disney on ice i globen med syrran hennes man och deras båda barn.
Känns lite segt idag, men jag känner mig och imorgon kommer det kännas jävligt kul.

Tar tåget hela vägen från gnesta. så kan allt hända efter det.

Imoron kl. 20,30 spelar sverige J-VM semifinal. den ska tittas på.
Jävligt tråkigt att SVT (public service) inte visar kvartsfinalerna som spelas idag,
Det hade varit helt perfekt att titta på. om 15 minuter är det nedsläpp mellan USA och Slovakien, vinnaren i den matchen kommer sverige att möta imorgon i semifinal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0