337 km, 3 h 19 min

det är vad jag har kvar att köra, sen är jag hemma.
För er med väldigt bra geografikunskaper så blir det Värnamo, sitter här och väntar på Nisse och Sjögren som kommer söderifrån. Ska käka lite sen dra vidare mot gnesta.

Sitter här med datorn i knät och jobbar lite, passar på att göra det sista som ska göras innan det blir semester.
Dock så har jag märkt att när man inte har bilen igång så blir den kall rätt fort.

Dagens I-lands problem.

Efter att ha vant mig med GPS så skulle jag inte kunna leva utan den, iaf inte när man åker runt i landet,
Skönt att hela tiden ha full koll på var man är och hur långt det är dit man ska,
Kontrollbehov är ordet, mitt har blivit större ju äldre jag blivit.

Ikväll ska det packas, fixas och donas, sen blir det roliga saker imorron och sen bär det av kl. 10,20 på söndag!
nu ska jag dra iväg lite mera jobbmail,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0