Imorron styr jag mot småland

Imorgon bitti åker jag mot de småländska skogarna.
Ska ner och kolla på speedway GP - VM i målilla, Mamma och pappa åkte ner idag och rekar var vi ska äta och sådant. 
Sen drar jag ner imorron och så äter vi en god middad i vetlanda där vi ska bo, Sen åker vi till G&B arena och kollar på tävlingen.

Hotell är bokat på stat i vetlanda, sen på söndag blir det att slöa på hotellet och kanska äta lunch tillsammans med föräldrarna innan dom åker mot tanunsstrand för en söndag till torsdag där.

Jag åker hemmåt och har hockeyträning på söndag kväll.
Hoppas på en trevlig vistelse och bra racing.

Idag var jag som sagt tidigare ledig från jobbet blev en slö förmiddag, lunch hemma och sen iväg.
Tvättade bilen, handtvätt såklart. Bara det bästa är gott nog. Sen kom sigge förbi med hojjen och sitt nytagna körkort.
Blev en härlig runda på 11 mil. dock lite regn som inte var välkommet men trevligt åk med sköna vägar.

Kommer nog bli mer mc åka nu när man har någon härifrån att åka med, tyvärr så har mc åkning dålig inverkan på midjemåttet, men stannar alltid och fikar när man är ute. Och blir det då åka för ofta kommer det märkas på vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0