Veckan som gick, nästan för fort

Har knappt hunnit med att förstå att denna veckan har gått.
Gårdagen blev en dag i jobbets tecken, började med att åka vid 8 hemmifrån.
Lite strul och lite lycka så tog den slut när jag kom hem kl. 01.30
Det blev ett par timmars övertid kan man säga.
Dagen blev lite längre än väntat då det stulade för robot programerarna, så fick vara kvar till halv 6.
Raka vagen ner till nyköping för att döma hockey.

Matchen gick bra och nu är jag på hotellet och tar en kall och VÄLDIGT GOD ÖL.

Veckan har rullat på i rasande tempo och helgen lär fortsätta så.

Men med det goda resultatet på jobbet är jag nu riktigt laddad för att döma 6 matcher imorron.

Nu kommer snart mina domarpolare, så blir det nog lite poker eller annat sälskap. har sovmorgon imorron och ska börja döma kl. 10. tror jag =P

Skål och hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0