Välplanerat

Skönt, välplanerat på jobbet.

Jag har klart för mig vad jag ska göra i princip varige dag fram till fredag nästa vecka.
Då är det även jobb på söndag med i detta schema.

skönt att det draigt igång, ska försöka vända på våra usla siffror på jobbet.

Dagen idag har varit rätt sön, har fått mycket gjort på kontoret och fick till en riktigt bra lösning för en kund.
Gillar att hitta på lite speciallösningar och ännu roligare när dom verkligen funkar.

Har även gett audin lite kärlek, den ska nu göras iordning och säljas.
Blev att slipa bort lite rost och spackla lite för att senare kunna slipa och lacka detta så den kommer se ut som ny igen.
Nja, men kanske går lite lättare att sälja om den ser sjysst ut!..

Nu sitter jag och småkollar lite på Hockey VM, Canada - Slovakien.
Ännu en match som verkar rinna iväg med siffrorna, bara svergie som misslyckas med det.

Nej nu är det dags för en dusch, blev en inlinesrunda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0