Back home, Dags för ny vecka.

Jaha, då var man hemma igen då.
Efter en snabbis hemma i fredags så drog jag till nyköping och har där dömt hockey hela helgen.
9 matcher och det känns i kroppen, det va rätt länge sen som jag dömde och det känns i kroppen nu.

Efter hemkomst blev det ligga på soffan och sova/vila/slöa sen lite mat och koll på filip och fredriks nya program.
Helt ok enl. mig.

Nu är det sängen som gäller, utbildning på jobbet imorgon, tror jag.

Sen kanske det kan bli en promenad eller någit mindre ansträngande på kvällen.
Kanske ska ta på mig inlines och se om det går att åka lite. någon mil så man blir av med allt skit som finns kvar i benen.

Usch, nu är det en lite tung period på intägande, känner hur humöret har en nedåtgående spiral.
Måste göra något riktigt kul i veckan som kommer för att få tillbaka lite gnista!

Ska sova första natten i min säng sen i tisdags, SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0