Planering Skidresa 2009 - Påsk

kollar på Scrubs, tar en öl.
Och planerar en skidresa.

Jag skulle kalla mig själv för väldigt bra på att planera saker, älskar att göra det och bygger igentligen mitt liv på det.
Minutsiös planering!

tyvärr kan detta ställa till problem ibland, dock har jag lärt mig att planeringen nästen aldrig håller.
Men det är jävligt skönt att ha den i huvudet, innan man ändrar på den.

Detta är kvällens resultat!

6 Dagars resa till min stuga, skidåkning och lite Party på schemat,
Siktar på Påsken 2009 (vet inte vilka dagar som är påsk än)

Såhär kan det se ut (Utkast REV. 1.01.)

Dag 1:

Ca. 10.00 Resa till stugan. (45mil)

Handla lite i Bollnäs

16.00 Framme i Stugan

Mat, Sällskap och Musik


Dag 2:

07.30 Avresa till Vemdalen (10 mil)

09.00 Ankomst Vemdalen

Skidåkning tills vi är klara

XX.XX hemresa (10 mil)


Mat, sällskap


Dag 3

07.30 Avresa till Vemdalen (10 mil)

09.00 Ankomst Vemdalen

Skidåkning tills vi är klara

XX.XX hemresa (10 mil)


PARTY PARTY


Dag 4

SOVMORGON

VILA

Fiska för de som vill

Guidning av mitt semester paradis

God mat och lite party


Dag 5

07.30 Avresa till Vemdalen (10 mil)

09.00 Ankomst Vemdalen

Skidåkning tills vi är klara

XX.XX hemresa (10 mil)



Dag 6

SOVMORGON


Avresa hemmåt  (45 mil)

Hemma innan det är mörkt


Pris för kalaset

ca 1300:-
då ingår
Liftkort, all resa och mat
Det som tillkommer är det som skall drickas under sällskap och party

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0