Jobba hemma, ofrivillig hundvakt

Skönt!!!
Skulle jobba hemma idag.
LYX!

Lämnade blof igår och skulle ta en lung dag med lite jobb och se vad som händer.
det kan ju alltid ringa någon.

Då skulle Melina vara hundvakt idag, så jag sa att vi kan ta dom redan igårkväll.
vilket slutade i en väldigt lång promenad för att lipton vägrade skita. och det ska dom ju göra varige kväll.

Idag så drog sambon till sthlm och skulle shoppa. så jag fick 2 hundar att umgås med.
det är nästan bättre =P

vi har haft en grymt bra dag, promenader, långa och flera.

Detta är bra för min vikt. behöver hudarna oftare då måste man ju ut och gå. =P

Nu drivker jag öl och ska laga lite mat, och självklart gå ut med hundarna igen =)

Ingen hockey i helgen, bara öl!

Skål och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0