Fredag igen, Veckorna flyger

Ja, då sitter man här igen: Fredagkväll ensam i lägenheten.

Veckorna går väldigt fort, väldigt!

Idag på jobbet försökte jag på mig en ny roll som säljare. Var väldigt kul och lärorikt, hade varit kul att ha någon som kan det med mig. men jag fick lära mig på egen hand. Gick bra, alla nöjda efter mötet.
Och jag hoppas verkligen att detta kommer mynna ut i en affär.

Hem och byter till vinterdäck och pappa justerar mutterdragaren så "- Det ska bli bra"

Jävligt bra när  jag åkte mot södertälje för Derby mellan SPAIF och Tälje Black nights så håller båda framdäcken på att lossna. Tacka gudarna för att jag hade ett fälgkors i bilen.

Sätta fast däcken och åka. Bra match - Nja.
11-1 typ. men vi hade kul, och jag fick 800 kr till till mina besparingar.

Undra vad jag ska köpa. Det är nästanb läskigt vad jag är duktig med pengarna nu.
Har inte tid att göra slut på dom och har nu nästan så jag kan köpa en Mazda MX-5 =)
Sommaren 2009.. vem vet, cab vore häftigt.

Men eftersom min sambo tycker att jag är tråkig och heldre festar/umgås med alla anda på denna jord kommer jag väll så åka runt i min nya cab själv. Fast i en sportbil kanske man kan få någon att följa med =)


Kvällen framöver
Fint att betala räkningar med en öl i handen, då blir även det tråkiga kul. Testa!
Städa och drick lite öl, Skit kul tillslut och då menar jag SKITkul  ::D




Mitt sällkap denna fredag som blivigt till lördag:
Hon är bara lite uttråkad.


Imorgon 80 års kalas i Barkarby för mormor. GRATTIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0