The End !! !! !!

Ja, just idag skriver jag inte mycket.

Men efter snart 3 år är det finito,
inget jag kan göra åt saken, hoppas allt går bra för dig Melina!

Jag är nu ensam med katten, hon beter sig som alltid!

Vad ska hända i mitt liv nu, jag ska göra det jag vill bara det JAG vill alltid!
Ska börja träna lite mera.

Ta hand om och träffa alla mina kompisar, för det har jag undanhållit i 3 år.

Känns inte så tokigt, dock jävligt ensamt i lägenheten, men det går att ändra på.

Life sucks, Then You Die!

Kommentarer
Postat av: Sassa

hej vännen!! vilken chock jag fick när jag läste detta :/ tråkigt att det är slut mellan er, men hoppas ni skiljdes som vänner iallafall..



så du ska ta igen alla kontakter nu, trevligt trevligt!! hoppas det går bra för dig.

kram "grannen"

2008-11-09 @ 17:50:42
URL: http://withorwitoutyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0