Spaif - Katrineholm......

Södermanlandsderby, kul match. härligt med lite pubilk.
Kul och ganska jämn match, undra när man ska bli inbjuden på öl hos spaif som andra domare blivit!

Jobbet idag bestod av att fixa och tixa lite inför nästa vecka, sen försöka sälja Audin som jag hade med mig till jobbet.
Jenny verkar lite sugen, FÖR i Mars får jag en ny Mazda 6 2,2 Diesel kombi, lilac silvermetallic som jag ska ha! =P

Hade audin och släp med mig mig till jobbet, skulle köra sopor. tunga sopor.
Träning med massor med betalt i timmen, Yeeee....

förutom en hal backe, som jag nästan fastnade i, och en grinig återvinningcentralsarbetere, så gick allt bra.

Jobbet är underbart ena dagen åka till kund och fixa problem, nästa dag köra sopor från kontoret.

Träningen idag, det fick bli en matchen i södertälje.
Efter det har jag druckigt kalirier med Tobbe Granqvist!!
Jävligt Trevlig kväll, heders omnämnande; ; ;  TOBIAS GRANQVIST

Följde med på hockey, hjälpte till och var allmänt trevlig =)

Tack för sällkapet!

Imorrn blir det "dubbel dejting" 

Love you Micke!

Kommentarer
Postat av: V00T??

Micke???



Vaffan är det nåt du har glömt berätta????

2008-11-22 @ 19:15:30
Postat av: melina

"love you micke?"

2008-11-26 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0