Lyckades med lite träning ändå,,

Efter att ha plockat och fixat
Bland annat flyttat lite möbler till källarförådet som inte behövs längre. damsugit och sett till att det är fint i läg.

Tog en sväng till statoil för snuset var slut, det är väldigt halt ute nu.
Dock inte på stora vägen än, hoppas det håller sig så.

Tränade här hemma på golvet, men kan göra väldigt mycket med att bara andvända sin kropp.
Armhävningar, situps, rygglyft, knäböj, tåhävningar. och mer till detta.

Så kvällen känns inte helt förstörd även om jag inte kom iväg och tränade ute.

Nu ska jag göra mig iårdning för att sova lite.
Känns som det blir svårt att somna efter att sovit så mycket på eftermiddagen.

Imorron ska jag jobba på kontoret, har lite maskiner som ska fixas där, och imorgonkväll så är det båsfunktionärskurs i åkers. ska bli lika kul som alltid att hålla. verkade bli mellan 20-30 st som ska lyssna på mig när jag pratar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0