+29 grader och fotbolls match

Igår runt kl. 15,00 satte jag mig i bilen för att åka och spela fotbolls match, känndes konstigt då termometern stog på 29 grader.

När man då får reda på att vi bara är 2 avbutere och att den ena av dom är halvskadad då kan man räkna med att det blir kämpigt.

ändå spelade jag nästan 90 minuter i värmen och gjorde iaf min personligt bästa insats för detta året.
mycket löpning och mycket bollhållade för min sida känndes ganska kul.

Idag har det kännts tungt i benen (vader och lår) men det ska inte stoppa mig, ska ut och åka inlines ikväll.
bara temeraturen droppar lite till så ska jag försöka åka någon mil iaf, då jag inte drukigt tillräkligt för att ge sig på något längre försök.

bar överkropp och shorts för att bättrapå den obefintliga solbrännan.

Veckan blev stressig, Idag jobbades det på sorunda korvfabrik, Att man inte har köpt deras korv, lukade underbart.

Imorgon börjar dagen i utbildning i eco driving (kan jag lära mig det?)
sen resa till skillingaryd för att jobba där. efter det resa till gislaved.
onsdag jobb i gislaved, resa till gbg och hoppas på att hinna med en stor kryddtillverkare där.
annars blir det det på tordagen och sen hem till gnesta för fotbollsmatch.

fullt upp UNDERBART  då går tiden fortare =)

Ändrade planer, vollyboll först, hoppas mina ben klarar det. sen ska jag klara av lite inlines tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0