Söndagar?!

Jag gillar söndagar, Vet inte varför.
Dagen blev helt kanon, började med en löprunda på 4 km, Riktigt skönt att få ut och rensa tankarna.
Ända gången jag verkligen kan släppa allt och bara snappna av är när jag är ute i naturen och springer.
Annars finns det alltid något man borde göra, måste gära eller vill göra.
När man springer är det det ända som finns och känns som man är helt tom i huvvet efter en sväng.

4 km på en tid som för dagen känndes ok, men i höst inte skulle räcka till ens att få döma Flickor 14 år.
Men såhär ibörjan på sommarträningen ska man inte ha några höga tankar.

Sen blev det lite mat och att göra sig redo för matchen mellan
SSK och Rögle i Kvalserien.
Trevlig tillställning som ssk vann rättvist.
Och kul att reta upp folk på läktaren bara för att vi satt tre st domare som pratade lite situationer.

I tredje perioden fick vi sällskap av två st eltitseriedomare
Både N Johansson och P Claesson kom och kikade lite och dom var inte heller sena på att prata om domarna på isen.
Personen som redan efter två perioder reagerat var nu inte så nöjd =)

Kväll i soffan med jobbdatorn för att förbereda mig inför en utbildning på jobbet imorron.
Tyvärr också med jävligt ont i knät, hopps det är något annat en ett resultat av löpningen idag och att det tills imorgon känns bra igen.
Nu är det sova några timmar innan jobbet väntar!


Kommentarer
Postat av: Anton

Wohoo, han är tillbaka!

2010-03-27 @ 01:15:14
URL: http://reider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0