Torsdag, Midsommar och sommar

Kan börja med att dementera en kommentar och fått,
Jo, det är skilland på kompisar och vänner, Vad det är för skillnad ska jag förklara en annan dag sussi =P

Torsdag och veckan är redan slut, efter att jobbar 12 dagar i sträck känns det mycket gött.!

Midsommar, ändrade planer i sista sekunden så blir det midsommar vid vårdinge kyrka, tror jag iaf.
Tackar mina kompisar som ger mig alternativ, och detta gick inte att tacka nej till

Sommar, volleyboll och glada gubbar!



Äsch, ibland funkar det inte att blogga, och eftersom jag gör det så sällan så tror jag ingen läser detta längre!

Livet är underbart, sommarn är här (även om jag älskar vintern) så älskar jag sommaren!
Nu finns det bara en väg och den är uppåt!

All in!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Naaaw...haha...jag läser i alla fall din blogg =)

2010-07-15 @ 13:58:29
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0