Mår bättre iaf

Sjukdomen börjar nog släppa greppet, iaf känns det bättre idag.
Dagen spenderades i Åhus, Väldigt mysig sommarstad.
När jobbet var klart försökte jag boka hotell i helsingborg då det är den sidan av skåne jag ska vara på imorron.

Fullt, på alla som jag känner till och klockan var för mycket för att andvända våran resebyrå.
Så blev kvar i Kristianstad inatt också, och då passade jag på att stanna i Åhus och gå på Handboll, På stranden.
Hur mysigt som hellst att sitta i solen och kolla på grymt duktiga killar och tjejer i åldern 13-17

Så imorron åker jag hem från skåne, kanske för sista gången innan semestern, men det vet man ju inte förens om 5 arbetsdagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0