Livet i stort, och litet

Bloggen lever, iaf för en kväll.

Har ett underbart livspussel just nu, Dömer som vanligt rätt mycket hockey.
Spelar nu även hockey med seriepremiär på söndag.
Och jobbar väldigt mycket.

Så ser också prioriteringarna ut, Spelandet kommer inte gå ut över dömningen, hoppas jag och jobbar med det som mål.
Kommer vara med och spela när det går och hoppas på att det kan bli rätt ofta.
Träningen har det dock gått mycket trögare med sista veckorna på dom sista 4 veckorna så har jag haft 3,5 pass/ vecka i snitt.

Och i det är det bara döma och spela hockey som ligger.
Det är dags att knäppa upp ett pinnhål och börja springa igen, för snart är det snö coh jävligt kallt. Ska försöka att hålla igång hela året men vet att det är svårare att ta sig för att komma ut och springa när det är snö och massor med minusgrader. men ser på siffrorna att det behövs lite mer allsidig träning, styrka och löpning ska försöka klämmas in minst en gång i veckan hela vintern. Styrka ska kunna skötas i samband med hockeyträningarna och löpning för bli på de dagar då man inte har något på schemat.

Helgen som var var mycket trevlig, jobbade fredagkväll i göteborg och sen ut där och kökade en trevlig middag.
Lördagen blev det lite lagfest, eller lite för mycket lagfest. men vi hade trevligt!!

Måste börja lära mig att säga nej, men jag är inte bra på sånt. Varken med jobb, dömningen eller fest.

Har redan varit på 2st djurgårdsmatcher denna säsongen, båda i hovet. Verkar bli bättre än förra året då det blev 3 matcher tot varav två st på bortaplan.

Nu slänger jag mig på soffan och kikar lite på Roast på berns.

Använder den andra bloggen lite oftare, dock utan att skriva så mycket men kolla in där också!

www.slangensbloggbilder.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0