Första snön

Kvar uppe i stugen även inatt, jobbat här uppe idag och istället för att köra hem i mörker och sen kväll så blir det att stanna en natt till.

Skönt, Va ute på en svärn med bilen förut och då var det snö på vägen en bit från stugan, Lagom när jag kom hem från den rundan började det snöa och det har det fortsatt med. Nu börjar det bli vitt ute och känns som det kan fortsätta med snöandet ett bra tag till. iaf om man kollar radarkartorna på smhi.

Hoppas dock inte det kommer så mycket så det blir jobbigt att åka hem imorron men det tror jag inte.
Tur att man la på vinterdäck innan man åkte iaf.

Så nu sitter jag och lyssnar på lite radio, Varför envisas Sveriges radio att köra sisuradio mellan kl. 1810 och 19.
rikrigt segt med finsk radio, men snart blir det radiosporten att lyssna på,
Blir säkert alldeles för mycket om fotbollen igår.

Sen blir det Karlavagnen, såklart när man är här uppe. sen sova.

Känner mig faktiskt rätt trött redan nu, även fast det har varit två dagar med mycket sömn sen jag kom upp hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0