Feber-termometer?!

Behöver man ha det eler ej,
Jag har ännu efter 4 år inte köpt mig någon, Tycker inte jag behöver det.
Mår jag dåligt på morgonen så är det inte om jag har feber eller ej som bestämmer om jag ska dra iväg till jobbet. det är hur jag mår och om jag orkar.

har man mycket feber känner man det, Och ännu värre,
de som tar febern på morgonen och ser att dom har feber, tar en ipren/alvedon och ändå går till jobbet.
Varför tog man då febern, för att få tycka synd om sig för att man måste gå till jobbet fast man inte är 100.

Antingen kan man jobba eller inte, något gradtal på något man har i armhålan eller örat gör väll ingen skillnad.

Känner mig själv inte riktigt på topp just nu.
Är som vanligt i början av vintern, lite förkylning som är och jävlas. Och jag är ju inte den som har det lätt att ta sig upp på morgonen utan att man ska behöva övervinna kroppen innan man är igång och kan dra iväg.

Imorron ska jag en sväng till kund på morgonen sen är det full fart på kontoret som gäller. flyttade det i lördags och det är mycket att göra innan det är klart.

Ikväll blev det en spontanbio med Nisse, flickan som lekte med elden på heron.
synd att vi missade eftermiddagens visning med 10 minuter och fick kika kl. 20,50 istället. men då han vi med mat, lek och bowling.

Jag älskar verkligen att vinna och lir väldigt tävlingsinriktad i allt, framförallt då det ska spelas bilspel, airhockey, basket m.m. Men när det går som idag så är det kul!

Vann 3 omgångar bilspel, 1 airhockey, 1 basket, 2 fotboll och 3/4 omgångar bowling.
10 av 11 vinster!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0