Influensa

Hur vet jag om jag har influensa?

Om du får mycket plötsliga symptom som:

  • Huvudvärk.   JA!
  • Svår torrhosta.   JA!
  • Feber omkring 38-40 grader.   JA!
  • Ömmande muskler och leder samt bröstsmärtor.   JA!
  • Dålig aptit.  Nej!
  • Trötthet och svaghet.   JA!
  • Rinnande näsa och ont i halsen.  JA!
  • Frossa och frysningar.  JA!
  • Orolig mage, antingen kräkningar eller diarré. JA!

8/9 stämmer på mig, kanns som det är influensan jag åkt på.

Det som är bra är att det håller på 3-5 dagar och jag är inne på min 4 dag nu.
Hoppas på att det vänder snart


Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Krya på dig!

2009-03-20 @ 23:28:43
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0