Nu är det bara 1,5 dag kvar

sen är det lite minisemester igen, ska bli riktigt skönt.
Efter en smått kaotisk dag på jobbet så kom jag hem till ännu mera jobb, behövde fixa lite mera med datan när jag kom hem.

Så ingen fotboll idag, dock så ska jag ändå följa träningen och dra ut nu och springa lite och sen köra lite styrka.

Sen blir det väldigt lungt, ska kolla lite tv och slöa, kolla om tvätten är torr och isf plcoka ner den.
Imorgon fick jag åka iväg på jobb på eftermiddagen så är nog inte klar tills jag skutar utan det tar nog några timmar extra!

Sen blir det att handla all mat som ska med till Tylösand och sen hem och packa.
För allt ska vara klar imorgon för på torsdag åker vi så fort det är slutjobbat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0