Efter lite påtryckningar

Så ska jag ta och skriva lite.

Just nu så är det nästan bara arbete i livet, Skåne verkar ha en kärlek till mig på sommaren,
Är inne på min andra vecka här nere nu, åkte ner förra söndagen, och hem igen på fredagskvällen.

Tillbaka här nere sen igår (söndag) Har ingen aning om hur länge jag blir här denna gången man har detta hotellrum tills på onsdag, hoppas på att åka hem då.

Inte för att jag kan klaga just nu, Bor på ett väldigt fint spahotell utanför ystad,
Har just kommit upp från spa avdelningen där det blev lite bastu och sen en svän ut och badade i havet.
Bubbelpool och någon väldigt väldigt kall pool, känner att kroppen böjar bli lite sliten av ett hårt tempo på jobbet.

Nu känns den som ny igen, ska se vad man kan få för mat ikväll, antingen här på hotellet eller på hågon resturang som låg brevid. Vet sen sist jag var här att det var väldigt dyr mat, men ifs väldigt god också.

Träningen går det faktiskt ganska bra med trots mycket jobb, förra veckan blev det 2 ordentliga löppass och 2 pass på gymmet på hotellet som jag bodde på den veckan.

Idag så var planen att ut och springa, men valde lugnet istället. Känner mig inte helt ok med det beslutet nu,
Men hoppas på att morgondagen går bättre än dagen gjort, så jag får lite gjort.

Och kanske kan komma iväg skapligt, då blir det till att spinga längs stranden här utanför.

Nu ska jag sätta mig i kvällssolen på balkogen (inte alla hotellrum som har det)

Har skaffat en annan blogg som jag kan skicka bilder till via telefonen,
Där händer det saker oftare än här så kika in på den också!

www.slangensbloggbilder.blogspot.com


=) Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Så ja!! Nu blev jag nöjd!

2009-07-22 @ 00:59:55
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0