Wallander - Hämnden

Vilken underbart trevlig kväll det bra, Tack M för trevligt sällskap.

Filmen vi såg var den första av de nyinspelade filmerna om kurt wallander.
Sista filmen innan uppehållet så Tog som ni vet Stefan Lindman (ola rapace) Livet av sig i filmen,
Tragiskt så tog Johanna sällström, som spelar Linda wallander Sitt liv i det riktiga livet innan fler filmer spelades in.

Jag hade hoppats på att få veta vad som hänt med Linda, men hon var bara borta, Spänningen är kvar till nästa film.
3 st nya rollfigurer kom in i filmen denna gången, 2 st apiranter, en kille och en tjej.
Sen även en åklagare som verkar kunna få en större roll i filmen.

Åklagaren Tror jag kommer få ihop det med kurt innan dessa filmer är slut. men det är min persoliga tro.

Filmen får av mig som är Wallander Nörd 7 av 10 hockeyklubbor.
Helt klart sevärd, varför inte gå på bio ikväll eller ännu bättre en slösöndag med en film på kvällen.

Har du hjärtproblem ska du ej se denna, för ett ställe i filmen så kommer man bli väldigt rädd.
Jag lovar, men tänker inte säga när, du kommer märka det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0