Växjö, Underbar stad

Nu sitter man på hotell i växjö.
gillar denna staden, skön atmosfär, dock aldrig bra väder när jag är här.

Du är det snöblandat regn, men vad gör det när man har ett varmt hotellrum.
Kollar lite handboll nu och tar en öl, ska snart ut på stan och ha lite trevligt och kolla hockey,
Rögle Mot Djurgården, hoppas på att det är lite mera folk som kollar hockeyn så man kan sitta och prata lite sport.

Och att Djurgården vinner såklart.

Imorron är sista dagen med jobb innan semestern. Skönt att få en lugn fredag, ska vad jag vet bara åka hem från växjö.
Sen ska jag sätta mig och få till det sista med jobbet, skicka ut fakturorna på sista dagarnas jobb.

Tog mig friheten att rensa minibaren på öl, det fanns en =) men så god den är.

Nej ut på stan och kolla hockeyn, efter det så är det musiktävlig, frågesport på harrys, hoppas jag inte blir kvar.

Skönt att vara singel, dock saknar jag någon att ragga på.
Bara ha någon att messa med och ringa till lite då och då.

Någon som vill bli mitt "ragg?"  ;)

Kommentarer
Postat av: Anton

Åhh, suck, jag får väl ställa upp igen!

2009-01-29 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0