Semester med Bryan

Bryan Adams - Everything I do (I do it fore You)

Rullar just nu, Underbar artist, med många bra låtar.

Dagen blev underbar, fick först sjögren och sen nisse sovandes bak i min Mazda

Kom hem, packade fixade och gick till markus, Trevligt med lite återseenden.
Martin, och Senad. !! =) 

Nu packas det sista och imorron är det match, det gäller att ladda!

Allt klart för att åka till Irland, och även sälen.
Nu rullar GES - När vi gräver guld, mitt första idrottsminne, jag och syrran sitter uppe på natten och kollar fotboll på hennes rum. Den varma sommaren -94.

Minnen, man har många men det går inte bara att plocka fram, men behöver en starter, en låt eller liknande!

Nästa blogginlägg blir troligvis från den gröna ön!

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Hallå kompis!

Nu har jag faktiskt länkat till dig på min välbesökta blogg. Hoppas vi ses snart!

2009-02-01 @ 00:14:15
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0