Ny Favorit

Kanske inte det bästa programmet på tv just nu, men det är uppe på top-3

Mästarnas Mästare, på SVT 1 tisdagar 20,00
Jag är ingen stor fan av Publicservice kanalerna, tittar väldigt sällan på dom och tycker inte det är värt pengarna man betalar till radiotjänst.

Men nu får jag lite valuta för dessa dyra pengar jag at duktig och betalar.

Det är några av våra största stjärnor insom sporten som tävlar mot varandra.
Bor i spanien och man får följa både tävligarna och det sociala livet, lite dokusåpa över detta!

Ara Abrahamian, pelle fosshaug, tommas vassberg, malin moström, erica johansson.
Är några av dom som är med.

Går säkert att se på svt play

Här har svt lyckats, helt klart något att titta på nästa vecka, för er som kan.
Jag kommer då befinna mig på Irland och ha det trevligt.

Om 3 dagar är det semester, sen åker jag på söndag till den gröna ön.

Lägenheten är nu städad och fixan och berädd att få ny ägare under denna veckan jag är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0