Lätt klastufobisk

Märkte jag att jag var idag,

In i magnetkameran så åker man in i ett hål. tur att jag är såpass lång att jag nådde ut med huvudet, just så att jag kunde se det valiga taket. jobbigt i 5 min.

Men de resterande 20 spenderandes halvsovandes, skönt att få vila lite.

Efter MR så blev det att gå och ta vanliga röntgenbilder också.
Skönt att ha detta gjort, nu Väntas bara bilderna och doktorns utlåtande.

Ikväll blir det hockey igen, tror det är 4:e dagen på rad som det ska tränas.
lyckats få in träning på schemet varige dag denna veckan, Det är inte så svårt att få tid til att träna.
Det gäller bara att ha lite framförhållning, och att inte fastna i soffan.

Märker redan nu att jag somnar lättare på kvällen efter en dag med ett träningspass.
Dock är jag lika trött på morgonen, kanske ändrar sig snart!

Innan träningen ska det laddas med lite mat.
Saknar att laga mat, det blir inte samma grej när man bor själv. oftast blir det bara ett ihop slängande av något.
Imorgon tror jag att jag ska ta och ge matlagningen lite tid, Wok, med nudlar färska grönsaker och goda kryddor.

Idag blir det Köttbullar och potatismos. *suck_*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0