Återseenden

Fan va kul det är att träffa någon som det var länge sen man umgicks med igen.
Anton kom till gnesta idag.

Käkade god mat och sen kollade vi på "gubbarna" när dom spelade hockey.

Skönt att prata lite, dock blev det inte så jävla mycket prat denna gången.
Jag får ta och få röven ur vagnen och komma upp till tälje och ta några öl någon kväll.

På söndag den 1 feb. åker jag till Irland.
Till någon stad där och träffar Tobbe, ska bli ännu tt kärt återseende.
Sjukt länge sen vi sågs!

Kurvan i livet vänder uppåt. Och det Ni är många som hjälper mig på traven.
Tack alla underbara vänner och annat "löst" folk som får mig på bättre humör.

Nej nu tar jag en öl och går och lägger mig efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0