Vägde mig ikväll....

Var hos mamma och pappa en sväng och kollade lite hockey.

Passade på att väga mig på pappas våg, Vikten var mer än vad jag vill, men med kläder och på kvällen så blir det så.
Men det roliga, den kollar ut fett procent, man väger sig utan stumpr och får ett värde.
Vet inte om det är rätt men den blev iaf 30,4% Fett i kroppen,

Vet inte om det är bra eller inte.

På tisdag nästa vecka ska jag och far min på hockey.
Då ska vi kolla på Djurågrden mot skellefteå på hovet i sthlm.
Jag håller på Dif och han på Aik (skellefteå AIK)

Spännande nu hur det blir med elitserien

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Steven :-)

I fredags kväll var jag säker på 100% fett i skallen... Hoppas du har det bäst och tål hårda skämt.

2009-02-20 @ 00:28:19
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0