Gnesta, Södermanland, Sweden

Underbart att vara hemma, om än bara till imorronbitti.
Allt gick kanon med flygningen och jag är väldigt nöjd att ha Å Ä Ö igen =)

Nu sitter jag här en stund innan det är dags att sova, och imorron kl. innan 6 så åker jag mot sälen, Sugen som fan på att åka skidor.

Så imorron styrs bilen mot Lindvallen, Kommer nog sova ett bra tag i bilen, känner mig allt annat än utvilad och det tror jag är en bra start att vara när man ska upp med detta gäng.

Kommer inte ta med datorn upp då jag har lyckats släppa jobbet och inte vill börja sätta mig med det på semestern,
Även fast vi ska upp med jobbet, så det kommer nog inte ungå att diskuteras, men man sipper iaf skicka mail och så.

Nej nu ringde mat och sov klockan, sova är det den vill. 21,53 Irlänsk tid 22,53 Svensk tid.

Länge sen jag somnade såhär tidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0