Blogg tystnad

Det blir sånt ibland, igentigen het utan anledning men har man inget att skriva om så varför skriva.

Jag är fortfarande ganska trötter efter resorna som varit. både privat och med jobbet.
Imorgon drar jag iväg ett tag igen. Målet är skåne, men med några kundbesök på vägen ner så blir det fullt upp ändå.

Drar imorgon till Jönköping, och Bredaryd. En stor och en liten ort i småland.
Sen vidare till troligen helsingborg, torsdagen ska jag vara i Sjöbo. en skånsk idyll.

Fredag eftermiddag är det Södertälje som gäller.
----------------------------

Just när jag skrivit detta ringer det från jobbet, ändrade planer.
en hel dag hos en kund ska klämmas in, troligen torsdagen i helsingborg.
detta gör att det får bli lite ändringar. Och att södertäljebesöket får skjutas på till början av nästa vecka.

Så kan det vara, Så skåne Onsdag - Fredag.
Detta gör inte mig så mycket då det är jävligt kul att jobba, och i skåne känns det som alla kunder är mycket trevligare än vad det är i sthlm;s regionen.

Nej nu måste jag diska och göra klart allt här hemma så man kan vara borta några dagar.

Hockey ikväll, dags att sparka igång träningen på allvar.
Tror jag kan springa innan träningen eftersom jag är hemma i god tid idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0