Söndag kväll...

Vissa har ångest en söndag kväll, jag har inte ångest
Därimot är jag lika ledsen varige söndag att klockan kommer ringa imorron, är alltid väldigt trött på måndags mornar.

Helgen som varit har värit trevlig, väldigt lugn fredag satt hemma och spelade lite poker på nätet.
Lördagsn började med resa till vetlanda, god mat och trevligs sällkap.
Sen bar det vidare mot G&B arena i Målilla.

Speedway GP - VM  Förutom två timmar med regn mellan vi kom till arenan och när racet började så var det inget som förstörde. Trdvliga svenska insatser fick vi också bevittna denna kväll.
3 st till semi är väldigt bra, tyvärr fick ingen bra startspår (dom hade inte kört tillräckligt bra under kvällen)
Så alla 3 blev utslagna, och mot vinnaren gollob var det inte mycket att göra.
synd för jag gillar inte den föraren.
Men ändå en väldigt trevlig kväll.

Idag har jag åkt hem från vetlanda, och tagit det lungt en stund innan det var dags för träning.
Först 5 km löpning i väldigt lågt tempo, känner att mitt vänterknä börjar tröttna och vil inte att det ska bli mer av den smärtan. Sen efter löpningen 1½ timme ishockey. Vi har så förbannat kul när vi leker.
Idag var vi 34 st som i värmen ute stängde in oss i ishallen och spelade.

Så dagen är jag nöjd med, Hoppas på att utbildningen som jag ska gå denna veckan inte drar ut på tiden för mycket på kvällarna. Och att man då kan trycka in några löppass och komma i form inför testerna som börjar närma sig.

Fredag kl. 13,30 börjar jag döma hockey i södertälje.
Sen blir det 3 st fullängds matcher. Kan säga att när jag är klar i södertälje vid kl. 23,00 på fredag så kommer jag vara JÄVLIGT trött.
Men ingen tid att vila kl. 09,00 på lördagen är det dags igen.
2 matcher totalt under lördagen sen kommer söndagen bli utan att det ska göras något.
OM det inte inte blir hockey då.

Veckan är planerad, nu är det dags att vingla in i sängen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, snart ger jag upp om du inte skriver!

2009-09-13 @ 22:29:06
Postat av: Anonym

Alltså, snart ger jag upp om du inte skriver!

2009-09-13 @ 22:30:14
Postat av: Anonym

Håller med

2009-09-21 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0