Sjuk på sommaren

det var väldigt länge sen jag var sjuk på sommaren, men nu har jag lyckats.
Var hemma i fredags och blir hemma några dagar till känns det som nu.

Feber och en mage som inte beter sig som den ska överhuvud taget.
Jobbigt att sova är väll det som är värst, ena sekunden svettas man och nästa fryser man,
Täcket flyger på och av i en fart som skulle göra natt nsmhi får utslag för stormbyar.

Har idag orkar pilla lite i lägenheten, städa är väl fel att säga men plockat lite så det går att bo här.

Har även beställt 2 st canvas tavlor av 2 bilder som jag gillar väldigt mycket:

© John Karlsson



© John Karlsson

Det bästa är att jag tagit båda bilderna själv, och känner mig lite stolt över det.
Hoppas att det blir snyggt när dom kommer och att dom passar där jag har tänkt att ha dom.


Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Skitsnygga bilder. Bra jobbat!

2009-08-06 @ 00:57:42
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0