Löften, för mig eller för andra?!

Nu ska jag lova lite saker igen, det har gått sådär med löften som förekommit i bloggen förut.

Det är snart 1:a Maj. Då ska det bli lite ändring på saker och ting.

Har sedan förut bestämt mig för att ha en lite lugn period med träning fram till detta datum men tror det ska bli lite mera saker att ändra på.

- Träningen
Ska sparka igång igen med träning.
Löpning, Inlines, Styrka och Fotboll.
Siktet är inställt på 5 Träningspass / Vecka Med blandade aktiviteter.
Mål för Löpning och Inlines finns, men det blir inte officiellt idag.

-Maten
Fortsätta med den lite nyttigare maten som jag försökt införa.
dock kommer jag inte må dåligt över en Pizza eller McD någon gång ibland. men mestadels så ska det bara "nyttig" mat
Detta för att vågen ska börja vända neråt, Träning och mat ska göra att jag kryper ner ca. 5 kg.
Och flyttar på några oönskade kilo.

- Alkohol
Har nog blivit lite för mycket och för ofta.
Ska verkligen inte sluta dricka, dock ska det bli lite mer sällan och i lite mindre mängde än senaste halvåret.

- Snusa
Det ska jag FORTSÄTTA med, det sparar jag till en 25 eller 30års kris.
Något ska man ha kvar att sluta med.

Gonatt

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0