Back in underbara skåne

Skönt att vara tillbaka,

Det går alltid bättre för mig när jag jobbar här nere och det är SÅ mycket trevligare folk.

Dagen spenderades på kokums, tillverkar marina fordon till försvaret (u-båtar, stridsfartyg m.m)
Gick dåligt men i sista perioden vann jag med ett skott i öppet mål.

Vidare till Absolut ( vodka vad annars)
Kom in som inhoppare i ett dåligt läge av matchen men 2 snabba mål och sen en straff på övertid så slutade det med att även denna match vanns!

Sport är kul, öven jobbet för att komentera som hockey/fotboll =)

Nu sitter jag på segerbankett på hotellrummet och tar en öl.
Ska snart ut på stan och ta imot folkets hyllningar på en uteservering.

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0