Uppdatering i mitt liv

Det händer mycket,

Hockeyn har dragit igång ordentiligt,
Jobbet är det lagom mycket att göra på,

Hemma är allt sig likt, samma sambo och en lika galen katt.

Helgen blev det lite party party, sådär lagom.

dömde fredag och lördag.
höll i domarkurs med Robban på söndagen.

Nu sitter jag på hotell i Gävle, trevlig stad.
Skall till Läkerol Arena ikväll och kolla på Brynäs som möter MODO
ska bli kul, första elitseriematchen för iår.
hoppas på fler.

Vet inte vliket lag jag håller på ikväll men tror det lutar åt bortalaget MODO, gillar dom bättre än brynäs,

Har bokat en ny resa, den 1 februari åker jag till Dublin, Irland.
Och hälsar på Tobbe gard som har flyttat dit.

Jävligt spontant blev denna resan bokas, men jag var iaf nykter =)

Nu ska jag slöa framför TV;n och sen bär det av till Arnenan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0