Turkiet, Tv-pucken och tiden efter

Kort sammanfattning av vad som hänt från avresa från sverige tills dagens datum.

Turkiet, inte så mycket mer att säga förutom att det var helt underbart.
Träffade massor med trevligt folk, sköna människor.
Varmt i både luften och vattnet, billig öl och goda drinkar.
Paraglidning blev utmaningen att göra, både jag och melina flög fallskärm efter båt.

kom hem natten mellan tor och fre åkte direkt till Scandic i Uppsala och tog in på hotell för att sova några timmar.
Efter några timmars välbehövlig sömn så var det dags att åka till en kall ishall.
Dömde 2 matcher på fredagen
2 på lördagen och 1 på söndagen.

Jag är riktigt nöjd med min insatts, förutom matchen på lördag morgon som jag inte kom upp till min standard.
Dömde bästa matchen när det gällde som mest, uppland - göteborg på lördags kvällen gick kanon för mig.
och det var den viktigaste matchen på helgen för lagen. och det blev den bästa matchen spelmässigt också.

Jag har sett vad som skrivits av granskarna efter och det ser bra ut.
Nu hoppas jag på att få komma till slutspelet i sthlm och få döma i Tv.
Men blir det inte så, så kommer jag se tillbaka på detta äventyr med glada minnen.
Även här träffade man mycket trevligt folk.

Måndagen efter dessa 2 stora grejjor i mitt liv vaknar jag förkyld.
Men vad hade man trott. kommer från 40 grader och sol på torsdagen till en ishall på fredagen.
Så sista dagarna har spenderats framför tv;n med rinnande näsa.

Vi killar mår riktigt dåligt när vi är förkylda och det förstår jag varför man säger.
Har även lyckats åka på en spricka i ett revben, var hos doktorn i tisdags och han ville inte ens skicka mig på röntgen för han var helt säker på att det va detta jag drabbats av.
Men men, inte mycket att göra åt. dock är det inte kul att nysa och hosta med en spricka i detta ben.

Imorgon drar jag och pappa till sommarstugan i fågelsjö.
Semester tom tisdag i nästa vecka, då har jag varit ledig i 3 veckor sånär som på 1 dag.
dock tror jag att jag kommer att sjukskriva mig dom dagarna som jag inte har varit frisk.
för även på semstern ska man vara frisk.

Nu har sverige vunnit mot ungern i VM kval. tack tack.
Kommer inte blogga förens jag kommer hem från stugan på tisdag.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0