4 av 5 matcher klara

Nu har jag haft 4 av 5 matcher och jag är nöjd såhär långt.

gjorde en enl. mig icke godkänd match imorse, men det följdes upp an en jävligt bra match och insatts.
Känndes riktigt skönt att få lite revach.

Nu sitter jag med en lånad dator och fösöker få tiden att gå tills det är dags att sova.
börjar döma min sista match 0930 imorgon.

Riktigt laddad för att göra en bra match, och kunna åka från uppsala med känslan att jag gjort en riktigt bra turnering och att jag gjort allt jag kan för att kunna gå vidare.

Fick en klubba över näsan idag, näsblod och avblåsning, men efter lite sjukvård så var jag med i matchen igen.
näsan känns som en golfboll nu men det gör inget.
1 match kvar att döma och chans att visa att jag ska vara en av dom som går vidare till sthlm och tv matcherna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0