Träningsveckan

Summerar nu veckan som gått känner mig tiktigt stolt över att det faktiskt blev så bra som jag planerat.

Måndag: Löpning + gym
Tisdag: Löpning
Onsdag: Spelat hockey
Torsdag: Vilodag
Fredag: Dömt hockey
Lördag: Dömt 2 matcher hockey
Söndag: Spelat hockey

Dock är sista passet inte klart än, ska åka till ishallen om 1 timme och leka på isen =)

Hoppas nu bara att det ska gå att fortsätta såhär, så man inte bara slutar nu, (vilket har hänt otaliga gånger förrut)

Kvällen igår blev kanon, lite förfest hos mig, sen vidare till Sigge och pratade med det gamla gänget.
Sen en sväng på hotellet och sen lite efterfest.

Jan kan med belåtenhet berätta att jag gick från efterfesten först.
Inte för att jag var för full utan bara att det fick räcka där.

Och för er som inte känner mig tror jag aldrig detta har hänt förut

Nu står köttfärssåsen på spisen och puttrar, ska bli gott med lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0