Lediga dagar, lata dagar?

Nu är det klart, 4 matcher som jag dömt på 4 dagar.
Känns skönt men kan väll erkänna att det va nog en för mycket att ha i rad.

Men men, Blir det lata dagar nu?
Nej nej, här är livet fullplanerat.

Ikväll ska jag ligga på soffan med min underbara katt, som fått nya leksaker och är galen nu.

Imorgon blir det Derby i södertälje SSK - Djurgården.

Go kaminerna go....

Ska nog försöka springa imorgon med, eller kanske gym för att spara lite på kroppen,

Nu gjorde Zlatan nästan mål...

Resten av helgen får vi se hur det blir. men det finns planer så tiden inte räcker till.

Hockeyn idag gick kanon, riktigt kul att vara HD, tror jag är rätt duktig också.

Panatinakos spelar väldigt defensivt.

Jonne är ledsen för att snön kommer förvinna.


Kommentarer
Postat av: Nisse

SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK! SSK!

2008-11-28 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0