hockey hockey hockey

skrivet om bloggen:


Anonym om Skön kväll:

Jag måste ju säga att det har blivit ett jäkla uppryck gällande uppdateringen av bloggen sedan ni gick skilda vägar ;)



Ja, allt har något gott med sig, det vet ni väll!
Man jag har ju också något att skriva om.

Just kollat på efterlyst, nu insider. Händlar om sexuellsadism mot djur.
Kommer nog bli förbannad ledsen och helt förtvivlad.

Uppdaterar senare.

Usch usch usch.
Förstår inte hur man kan göra något som detta mot djur. Helt galna personer.
Skulle mer än gärna sova i ett stall och hoppas på att få träffa en av dessa personer som våldtar djur

Lite kul efter detta elände.
Min katt såg en hund som liknar en av hennes "hundkompisar" Då jamar hon högt och springer fram till tv och bara står och kollar. Tror hon saknar att få leka med eddie =)

Kommentarer
Postat av: Maria (din fru

2008-11-14 @ 15:09:22
Postat av: Din blivande fru

Haha. det var kul på efterlyst med den där snubben som hade ett jättekonstigt namn, vad hette han nu igen?

2008-11-14 @ 15:10:06
Postat av: Eddie

Haha kanske ska påpeka att det inte är jag som är hunden! :P

2008-11-16 @ 07:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0