Flykt från vardagen

Min oas, där jag får ha mina tankar ifred och inget stör är ute i skogen.
Just kommir hem från en runda med stopp på gymmet för lite styrka.

Så jätteskönt att vara borta ett tag och inte behöva bry sig.

Men nu är man tillbaka i sina tankar.
Väldigt mycket som snurrar i huvudet just nu och jag funderar på vad jag ska hitta på med livet.

Men nu ligger prio 1 på att få grymt bra ordning i lägenheten, kommer inte vara hemma och göra så mycket längre så kan man få det rinktigt bra nångång så kanske det går att hålla det så nu när man är själv att stöka ner.

Sen kommer det bli mycket träning från nu, jag glömmer bort hur skönt at är att komma hem efter ett pass och bara sitta och känna sig duktig. Vill känna mig duktig över något varije dag.  Och det är bara jag som lider av att inte sköta min träning.

Saknar dig som fan, men efter vad man förstått så gör du inte samma.

Nu piper tvättmaskinen desperat för att jag ska komma och klappa på den, så lika bra och springa.
Det är den som bestämmer i huset nu =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig och de vet du.

Vore omänskligt om jag inte gjorde det<3

2008-11-10 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0