Nu har man börjat med träningen

Nu ska det springas.

Har inte satt upp något direkt mål med detta projekt men viktminskning och snabbhet och konditions förböttring utlovas.

Dagens löppass blev en sväng till hundklubben och kolla lite på michelle när hon tränade agility.
3,5 km dit stannade kanske i 15 min och pratade och kollade sen 4,5 km hem.

så totalt 8 km på totalt en bit över 60 minuter (vilan inräknad)

Kommit på varför alla tränare i alla sportet sa att man skulle strecha efter man tränat, jävlar vad stel och korta muskler jag har. streching kommer bara det hjälpa mig springa mycket bättre.

Nöjd med dagen, nu är det bara att ta ett äpple och hoppas på att vågen snart börjar gå åt rätt håll =)

Kommentarer
Postat av: Nisse

Haha du har alldeles för mycket tillgång till internet på jobbet med tanke på att du kan skriva i bloggen tre gånger samma dag :D men men bra tänkt att ha nån sysselsättning istället för snuset. Men jag vet att du inhalerade níkotin på fredagen :D

2008-05-13 @ 10:19:38
Postat av: Baumer

Haha HUR kunde det vara längre hem?? :D

2008-05-13 @ 15:40:03
URL: http://www.baumerfoto.se
Postat av: Slangen

@ Baumer.. om man inte tar samma väg hem som dit så kan distansen skilja.

@ Nisse Ja lite fusk är ok.

2008-05-13 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0