Något att se fram imot

fikat vid lunch blev det lyftet min dag behövde, Leif en av våra äldre säljare drog igång med problemet "vart är världen påväg"

Det slutade med att alla människor skulle få ett GPS chip inopererat och man skulle helt enkelt kunna kolla vilken/vilka personer som varit på en viss plats när ett brått begåtts.

detta spårade ur totalt med mycket skratt som följd.

Men jag har något att se fram imot i denna dystra tid, jag ska på fotboll imorron djurgården möter hammarby.
Jag ska dit med markus och lite mer folk ur hans släkt. det fanns en biljett över som jag passade på att köpa.

Hoppas på sol och bra fotboll

Nu ska jag börja logga ur och dra mig hemmåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0